• Ви знаходитесь тут:

  • Головна
  • Веселкова мозаїка

/Files/images/весна-лето.jpgСприймання навколишнього – складний процес. І чим більше органів чуття беруть у цьому участь, тим повнішим будуть уявлення, глибшим пізнання. Привчаючи дітей жити і працюва­ти за законами краси, треба зма­лечку привчати їх бачити красу оточуючого світу. Потреба в красі у ди­тини існує з перших днів її життя. Почи­наючи освоювати елементарні рухи, малюк тягне руки до красивої іграшки і затихає, почувши звуки музики, дивля­чись ілюстрації до своїх книжок, гово­рить: «Гарна!», і сам пробує малювати на аркуші олівцем тільки зрозумілу йо­му красу. Істину сприймає тільки чиста душа. Душа малюка...

Створена спокійна доброзичлива атмосфера позитивно впливає на дитину та позитивно-емоційні умови, які дають змогу дітям займатися образотворчою діяльністю. Художні техніки й матеріали до занять добираються так, щоб кожна дитина працювала на власний успіх, а процес творення давав задоволення всім учасникам. Як наслідок цього: діти ма­ють певні знання про різні види та жанри образотворчого мистецтва (живопис, скульптуру, графіку, декоративно-прикладне мистецтво), знають і розрізняють їх за зображувально-виразними засобами, ро­зуміють художній образ. У вихованців збага­тились знання про рідну Україну, її зви­чаї, традиції, багатовікову історію, куль­туру та мистецтво. Дошкільники володіють комплексом технічних на­вичок малювання, аплікації, ліплення, різними прийома­ми зображення, вміють самостійно створювати сюжетну, декоративну композиції, знаходити прийоми зображення при інтеграції видів образотворчої діяльності. У вихованців розвинуті творча уява, фан­тазія, почуття прекрасного. Діти люб­лять і шанобливо ставляться до мистецтва, мають бажання бути причетними до нього. Кращим показником результативності є роботи дітей.

/Files/images/весна-а может лето.jpg

Кiлькiсть переглядiв: 222

Коментарi